10 Haziran 2011 Cuma

Şimdi Neredeler | CM 03/04


Bir zamanlar gönülden inanıyorduk onların geleceğin yıldızları olacağına. Herşey ortadaydı genç yaşta 7-8 ortalamalar,gol krallıkları, takımı en büyük yapmalar vs. Hepsi onların marifetiydi. Ve bir de onları keşfeden büyük teknik direktör olan kendimizin. CM 03/04 serisinden bahsediyorum. Aklıma gelen ve o zamanlar takımıma kazandırdığım o yıldız adayları acaba şimdi neler yapıyor diye düşündüm ve bu yazıyı yazmaya karar verdim. Kimileri gerçekten birer yıldız oldular kimilerinin ise adı bile hiç duyulmadı. İşte o isimlerden bazıları:

Jose Julian de la Cuesta: Oyunda 21 yaşında ve hem sol bek hemde stoper olarak oynayabiliyordu. Eğer elinde tutabilirsen 10 sene arkana bile bakmazdın.Kolombiya'nın Nacional takımındaydı ve oradan İspanya'ya gitti. Cadiz ve Valladolid formaları giydikten sonra geçen seneden beri Albacete forması giyiyor.

Anatoli Todorov: Kendisi genellikle Alessio Cerci'nin partneri olmuştur benim takımlarımda. 18 yaşında ve Litex forması giyiyordu o zamanlar Bulgar oyuncu. Bazen sırf Cerci'yi gol krallığında geçmesin diye yedek oturttuğumda olmuştur. Şu an adını buraya yazmaktan üşendiğim bir takımda oynuyormuş. Ne golcüydü be!

Alexander Farnerud - Jan Kristiansen: Kanatlar bu iki isme emanetti. Farnerud Stuttgart'ta forma giyebilecek kadar kendini gösterdi.Şimdi Young Boys'a transfer olmuş. Kristiansen ise 2sene süren Nürnberg macerasından sonra 3 senedir ülkesinin takımlarından olan Brondby'de top koşturuyor.

Kim Kallström: Oyundaki hakkını veren nadir topçulardan. Oyunu 2 yönlü oynayabilen her takıma lazım biriydi ve bence hala öyle. O zamanlar Djugardens forması giyiyordu.Ordan Rennes'e ve oradan da hala bulunduğu Lyon'a transfer oldu. Son zamanlarda bilindiği üzere Galatasaray'la da ismi fazla anılıyor. Keşke gelse de bizim yıllar önce yaptığımız transfer geç te olsa gerçekleşse.

Maxim-Yury Tsigalko Kardeşler: Aldığım zaman ikisini de alıyordum Trabzonspor mantığı ile. Biri kaleci diğeri santrafordu. Yani iki kardeş bu kadar zıt olabilirdi. Biri leblebi gibi gol atıyordu diğeri ise gollere geçit vermiyordu. Şimdi ikiside Belarus takımlarında futbol hayatlarına devam ediyorlar.

Andres Iniesta: Bu ismi yazmamam olmaz. Kendisini 13-14 yaşında Şampiyonlar ligi maçında oynatmak zorunda kalarak keşfetmiştim. Zorunda kalmıştım çünkü o oyunda böyle önemli maçlarda takımın yarısı milli maç için ülkelerine gidebiliyordu. Oynattığım o maçta yanlış hatırlamıyorsam 2 gol atmıştı ve ondan sonra kadromda yer almıştı hep. Şimdi ise anlatmaya gerek yok. Bence her açıdan bakıldığından dünyanın 1 numaralı ortasaha oyuncusu.

Alessio Cerci: Kapanışı adamımla yapayım. Onu keşfetmem herkese olduğu gibi Roma'da değil Juventusla oyun oynarken oldu. Transfer bütçem yoktu ve bir tane yedek forvet lazımdı.Ben de bedavaya almıştım onu Roma'dan. Tamamen almış olmak için almıştım. Hatta sonra oyuna dahil olup Feyenoord'u alan Ricardo'ya kiralamıştım. Orada gol kralı olunca vazgeçilmezim olmuştu. Şimdi Fiorentina'da. Gerçekçi olmak gerekirse oda CM'nin şişirme yıldızı olmaktan öteye gidemedi.

2 yorum:

selaminko dedi ki...

Benim CM 03-04 takımında
De la Cuesta
Muhammed Akinci
Babangida
Todorov
Kakalov
Altunhan Temur
Mohammed Zidan
Volkan Kiral
vardı.

alessio cerci dedi ki...

evet bak kakalovu unutmuşum çok fazla var ama bunlar geldi şimdilik sonra yine devam etmeyi düşünüyorum bu şekilde