29 Haziran 2011 Çarşamba

Gözlerinden Okunuyor


Dünden beri 4-5 kere durup durup bakmışımdır şu fotoğrafa. Tuhaf gelen bir şeyler vardı başta. Sonra farkettim ki olay Arda'nın gülüşüymüş. Fatih Terim konuşmasını yaparken yanda Sabri ve Ayhan'da sırıtıyor biraz ama Arda'daki bambaşka bir şey. Ben geçen sene hiçbir futbolcunun böyle güldüğünü görmedim. Özellikle kalması gitmesi sürekli sorun olan Arda'nın. Şu fotoğraf bile beni umutlandırmaya yetti.

Beni umutlandıran bu tablonun hep böyle devam etmesini diliyorum ancak ortalıkta sürekli huzur kaçırıcı haberler yer almakta. Fatih Terim ve yönetim arasında olan restleşmeler vs. Daha dün bir bugün iki. Umarım bu olayların içinde yer alan kişilerin şahsi egoları bu işin bu sinerjinin önüne geçmez ve tüm Galatasaray'lıların yüzü Arda gibi gülmeye başlar.

Hiç yorum yok: