12 Şubat 2011 Cumartesi

Sistem 2-0 Sarı Kırmızılar

Önce Gaziantep sonra Napoli vurdu. Hangisinden başlasam bilmiyorum. Her iki maçında çoğu anı birbirinin kopyasıydı.

Roma'dan başlayayım önce. Maça etkili başlayan taraf Roma'ydı ancak ne istediğini,ne oynadığını bilen taraf sene başından beri olduğu gibi Napoli'ydi. Bir kaç Roma atağından sonra ipleri eline aldı Napoli ve hakettiği 3 puanı 2 golle aldı. Goller yine Cavani'den geldi. Her nedense Cavani'yi izlerken aklıma hep Kempes geliyor. Uzun saçlar,mavi forma başka benzerlik var mı bilemiyorum ama Cavani'de bu hızla onun ününe kavuşacak gibi gözüküyor.
Sezonun geri kalanında Roma Avrupa Ligi potasında devam eder. Ranieri muhtemelen Ancelotti kovulana kadar takımda kalır sonra kovulur ve takımın başına Carlo Ancelotti geçer.

Galatasaray ise şuan deli dana misali. Herkes heryere saldırıyor ama yok sonuç yok. Topu kapmak marifet değil olumlu kullanamadıktan sonra. Bunu defalarca Barış Özbek için diyordum ama takımın da karakteri bu yönde şekillendi hep. Hiç kimse top almak için boşa çıkmıyor, ayağında top olan oyuncu da olduğu yerde durup birinin gelmesini bekliyor. Benim Galatasaray'ı izlerken gördüğüm şey sadece bu.

Sene başında kötü sonuçlar alan Gaziantepspor şimdi ne hale geldi bir bakmak lazım. Onlarda kısmen bizim gibi toplama takım yaptılar. Ama Tolunay Kafkas o toplama takımdan bir sistem takımı yaratmayı başarmış. Helal olsun diyorum sadece.




Hiç yorum yok: