22 Ocak 2011 Cumartesi

Yeni Transferler ve İlk Resmi Maç


Antalyaspor maçında izledik Galatasaray'ı. Her şey aynı tas aynı hamam. Hagi'nin değiştirdiği tek şey Fenerbahçe maçının kaderi oldu geldiğinden beri. İkinci dönemde ne değişir, bu konuda hiçbir beklentim yok şahsen. Hiç ışık yok o yönde çünkü. Kimi koyarsan koy herkes aynı futbolu oynuyor şu an Galatasaray'da. Özellikle orta sahaya. O yüzden Yekta'dan çok şey beklemiyorum. O da 2-3 maç sonra Ayhan ve Barış gibi oynamaya başlamassa hiç şaşırmam doğrusu.

Stancu ise kendisini takip ettiğim bir oyuncu. Aslında bugüne kadar daha yükseklerde olur düşüncesindeydim kendisi için ama bir türlü beklenen sıçramayı yapamadı. Yapsa zaten bu son senelerinde ne Steaua'da kalırdı ne de Galatasaray'a gelirdi. Ancak yinede Galatasaray için faydalı olacağını düşünüyorum. Tek şüphem Stancu Galatasaray'ın istediği santrafor tipi mi yada Stancu tam anlamıyla bir santrafor mu? Herşeye rağmen ben bu takıma bir Emenike lazım diyorum.

Kaleye alınan Zapata ise tam düşeş geldi bizim için. Taş attım da kolum mu yoruldu mantığı. Colin Kazım'da da bu yöntemi savundum çünkü takım zaten daha kötü olamaz. Zapata'da en kötü ıslıklanarak yer değişen kaleciler sirkülasyonuna eklenir. İlk açıklamasında "özgüvenim çok yüksek bu yüzden bazen hata yapabiliyorum" demesi korkutmadı değil beni.

TT Arena'nın ilk resmi maçında, Sivasspor maçında orada olacağım. Şimdiden kendime de söylüyorum hiç bir beklentim olmadan gidiyorum. Maksadım Arena'yı görmek. O kadar.

Hiç yorum yok: