16 Ağustos 2010 Pazartesi

Ölü Toprağı


Yazmak bile içimden gelmiyor.O kadar berbat bir Galatasaray vardı ki sahada hiç içimden gelmiyor hemde.Sıkıldım artık 3 senedir bile bile lades olmaktan.Hazır Sakarya'da değilken maça gidiyim dedim aldım ağzımın payını geldim.Ligin ilk maçında yine aynı.Ben Galatasaray'ı sinir krizine girmek için kendimi kahretmek için sevmiyorum.Bu ölü topağı atılana kadarda takımın üstünden ne stada giderim nede tv'den izlerim maçlarımızı.Bilete vericeğim parayla gittim forma aldım eşofman takımı aldım bir sürü ıvır zıvır aldım.Öyle yada böyle herkes elinden geldiği kadar destek olmaya çalışıyor bir şekilde Galatasaray'a.Ama biz bir taraflarımızı yırttıkça O formayı giyenler dahada bir umursamaz oluyorlar sanki.Hala o formanın layığını verecek adamlar yok takımda.Suçlu aramanın anlamı yok hiyerarşik düzen belli.Tepeden tırnağa hepsi bunda suçlu.En yukarıdaysan eğer suçunda en büyüğü sende oluyor haliyle.Tesisleşme falan filan güzelde 3-4 senedir ne başarı var ne bişey.Sportif başarı lazım adı üstünde Galatasaray Spor Kulübü.Dediğim gibi tepeden tırnağa herkes atmalı o ölü toprağını üstünden.Galatasaray kimsenin babasını çiftliği değil,kimse de Galatasaray'dan büyük değil.

Hiç yorum yok: