18 Şubat 2010 Perşembe

Hasan Şaş'tan İnciler


24 teki Güzel Oyun programına konuk oldu Hasan Şaş.İşte o programdan kesitler:

"Küçüklüğümden beri hayattaki tek amacım Galatasaray'da futbol oynamaktı. Futbol oynayamasam bile bekçi olmaya bile razıydım."

"Şu an üç büyüklerden bir karma yapsanız hangi oyuncuyu 2000 yılının Galatasaray'ına koyardınız? Galatasaray takımında herkes birbirini çok severdi. Hagi, malzemeciye top taşımada yardım ederdi. 22 tane süper futbolcu ve iyi arkadaştık..Büyük takım olmak için bu yeterli bir sebeptir. Hagi Türkiye'ye gelmiş en iyi yabancıydı. Galatasaray formasıyla çıktığı son maçını hatırlıyorum. Trabzonspor maçıydı, soyunma odasındaki heyecanı ve titizliğini asla unutmadım. Sanki 17 yaşında genç futbolcu gibiydi'Kramponlarını siliyor, formasını itinayla hazırlıyordu'İşte Hagi, bu yüzden Hagi."

"Taffarel'in Henry'nin kafa vuruşunu çıkardığı an saha kenarında ısınıyordum. Top havadayken gözlerimi kapattım, öyle bir top çıkardı ki Taffarel, gözlerimi açtığımda çıktığını görünce, Taffarel zaten iyi adam, bir kez daha sevesim geldi"

"Dönemin Barcelona teknik direktörü Antic, Laporta başkanlığa seçilmeseydi ben sezon sonu Rüştü ile birlikte Barcelona'da forma giyecektim"

"Özhan Canaydın çok özel bir insandır. Hak etmediği şeyler yaşadı ve biz o sevinsin diye maçları kazanıyorduk."

"Hamburg maçı 3-2 iken oyuna girdim. Bülent Korkmaz'ın takımda olmama ihtiyacı vardı. O maç elendik ve maç sonunda bana yoğun protestolar oldu'Başımı öne eğdim, tünele gidene kadar mesafe bana çok uzadı. Allahım Ali Sami Yen Stadı yarılsa da içine girsem dedim kendi kendime. O maçın ardından bir çok eleştiri aldık.Halbuki oyuna sokan Bülent Korkmaz, oyuna giren Hasan Şaş.Bunların Galatasaray'da 10 dakika kredisi yok mu."

Hiç yorum yok: