26 Kasım 2009 Perşembe

Jan Derks'ten İnciler


Galatasaray'ın Futbol Akademisinin başına getirdiği isim:Evert Jan Derks.Hollanda futboluna kazandırdığı isimlerle meşhur kendisi.GS TV'ye verdiği röportajdan bir kaç sözü şöyle:

-Florya’nın kapısından içeri girdiğinizde futbolun kokusunu alabiliyorsunuz. Burada tüm çalışanlar futbolla yakından ilgili; bunu bilmek çok güzel.

-Farkındaysanız 2. kez ‘’aile’’ kavramını cümle içinde kullanıyorsunuz Galatasaray ile ilgili ve ben de bunu net bir şekilde burada hissettim. Burada herkesin gözlerine baktığımızda birinin sarı diğerinin kırmızı olduğunu görüyoruz.

-Çok ünlü oyuncuları çalıştırdım ama o dönemde henüz 13-14 yaşlarındaydılar ve ünlü değildiler. Birçok ünlü isim var; mesela Hollanda’da Marc Overmars, Cocu. 14 Yaş Altı Milli Takım’da Kluivert, Zenden, Seedorf ile çalıştım. Çok mutluyum çünkü böylesine yetenekli oyuncularla U-14, U-16, U-18 takımlarında birlikte görev yaptım. Ayrıca Stam, Reiziger, V.Brockhorst gibi isimlerle de 21 yaş altında birlikteydik.

Hiç yorum yok: