18 Eylül 2009 Cuma

Red Coast or Blue Coast ?

Bu hafta şehirin kırmızı yakasında her zamankinden daha farklı bir derbi olacak. Man City her zamankiden daha güçlü ve kadrosunda Tevez var. Man Utd hafta içi Beşiktaş maçında her ne kadar vasat bir futbol sergilesede ben vites artırtmaya gerek duymadıklarını düşünüyorum bu maç yüzünden Rooney kendisini bu maça farklı hazırlıyacaktır, bu sene giden Tevez ve Ronaldo'nun bütün yükü onun omuzlarında çünkü. Man Utd'nin yerel oyuncuların daha fazla olması Britanya adasından daha fazla oyuncu bulundurması onların motivasyonunu daha fazla sağlıyacağını düşünüyorum. Sezon başından beri Van der Saar'ın yokuluğunda kaleyi koruyan Ben Foster içinse maç formayı tamamen kapma maçı olabilir Arsenal maçından sonra bu maçtada kalesinde güven verirse bu formayı kaptırmaz diye düşünüyoru, gerçi kalecilik nankördür ne olacağı belli olmaz. Man Utd ev sahibi olma avantajını kullanacaktır bence maçı alacaktır. City'de ise Adebayor 3 maç ceza aldı ve bu onlar için çok büyük bir handikap. Gözler Robinho ve Ireland'da olcak, içimden geçen farklı bir ses ise eğer Bellamy oynarsa farklı şeyler yapabileceği yönünde.

Tevez'in durumu belli değil geçen hafta sakat olduğu için oynayamadı eğer oynarsa bütün ıslıklar ve küfürler onun için olacak. Eğere golde atarsa bu haraketi bu sefer mavi forma ile aynı tribünlere yapar mı yapmaz mı onu bilemem ama futbolcu olsaydım bu haraketi çok yapmak isterdim bende.

Hiç yorum yok: