17 Eylül 2009 Perşembe

Namağlup Devam


Maça geçmeden önce buradan D-Smart denen saçmalığa bir kez daha saygılarımı iletiyorum.Maç TNT de diye rahat rahat iftardan sonra televizyon başına geçtim.Ve yine o şifreli yayın yazısı...Hemen eski çubuk anteni bulup kurdum.Bu esnada ilk golü kaçırdım tabi.Maça geçicek olursak.Aynı Beşiktaş maçında ki gibi golü erken bulunca gereğinden fazla kapandı takım.40 dakika iyi dayandık ilk yarı.Şahsen ilk yarıyı atlatırsak böyle bir sonucun geleceğini düşünüyordum.Öyle de oldu.2.yarı da golü erken bulunca Pana'ya cm tabiriyle gung ho yapmak kaldı.Ki bu hücum futbollarında da başarılı oldular bence ama şans yanlarında değildi açıkçası.Adamlar 2-3 tane %100 kaçırdıktan sonra Elano'nun o golü taraftarı çıldırttı doğrusu.Onlarda hırslarını kendi kalecilerini protesto ederek çıkardı.Oyun içinde en çok Mustafa Sarp ve Leo Franco'yu beğendim.Elano ve Baros ise pek beklediğim gibi değildi açıkçası.Elano maçın adamı belkide istatistiklere bakarsak ama bana sanki biraz durarak oynuyor gibi geldi bu maç.Baros'sa yine bu seneki Baros'un devamı.Hiç çabalamıyor.Olmadık yerlerde olmadık vuruşlar.Sadece bu maç en az 2 pozisyonda ahh bu pozisyon Nonda'ya ya da Ümit Karan'a gelicekti dedim.Neyse en kötü oyunumuz böyle olsun yine 3 atalım Beşiktaş maçı ve bu maçta olduğu gibi.10.haftaya kadar namağlup gider bu takım.Fener maçında ise...Onuda bi ara yazarız şimdiden 10. haftadan bahsetmeye gerek yok.Şu an için yenilmeden yola devam...

Hiç yorum yok: