28 Temmuz 2009 Salı

Schumi Dönmeli Mi?


Massa'nın geçirdiği talihsiz kaza tüm sporseverleri büyük üzüntüye boğdu.Bugün yapılan açıklamarda yavaş yavaş kendine geldiği ve durumunun iyiye gittiğini öğrendik.Tekrar işin sporsal kısmına dönecek olursak konu Ferrari'nin yeni pilotu kim olucak? Çünkü Massa bu sezonu kapattı.Hatta spor yaşamının devamı bile şüpheliymiş.Schumacher'in sözcüsü herhangi bir teklif gelirse Schumi'nin düşüneceğini söylemiş.Bir yanım keşke öyle bir şey olsa da bir kaç yarış daha izleyebilsek efsaneyi diyor.Ama öbür yanımda daha gerçekçi davranıyor.Sonuçta Schumi 40 yaşında.Sürekli idmanlarını yapıyormuş ama eskisi kadar fit mi yada refleksleri hala o denli kuvvetli mi bilemiyorum.Şu kuralların tepetaklak ettiği F1 de alacağı bir kaç kötü derece bazı kendini bilmezler tarafından hemen eleştirilmesine sebep olucak.Bu da ben ve benim gibi Schumi fanlarını oldukça üzücek ve sinirlendirecek bir durum.Sonuçta ben bile gelsin mi gelmesin mi bir türlü karar veremedim.Bir diğer alternatif te tecrübeli test pilotu Badoer.Sezon sonuna kadar en kötü Badoer le devam edilip sene sonunda Vettel çok hoş olurdu Ferrari'ye.

1 yorum:

Selocan dedi ki...

Efsane efsane olarak kalsın. Yarışması herkese heyecan verir çok daha fazla izlenir, doğru. Fakat Jordan nasıl döndüğü zaman tutuktu Schumide aynı şeyi yaşayabilir. Yarışmasın derim ben. Herkes Lance Armstrong değil geri dönüşlerin şov olduğu azdır..