31 Temmuz 2009 Cuma

Hayırdır antu?


Önce

-Galatasaray’a gelmez. Büyük ihtimal Milan ya da Inter’e gidiyor.

-Düşünüyorum da; bu tip haberler Galatasaray’daki yönetim huzursuzluğunu örtbas etmek için mi çıkartılıyor habire acaba?

-Yavaş alsınlar...

-Bunlar Elano’yu alsın Taksim’de soyunacağım. Ne alaka...

-Siz hiç asgari ücret alan birinin villada oturduğunu gördünüz mü?

-‘Başkanım ne olur beni al’ diye mesaj yollamış, hahahaha!

-Biri rüyasını haber olarak yazmış herhalde ...


Sonra

-İnanılır gibi değil. Yuh diyorum başka bir şey demiyorum. Resmen aldılar.

-Diyorum hep büyük konuşmayın diye. Almışlar işte.

-Hani Brezilyalıların ilk tercihi bizdik!

-Büyütmeyin Elano’yu bu kadar ya...

-Büyütmeyin diyorsun ama Türkiye’ye gelen yabancılar arasında düşüşte olmayan ender topçulardan birisini aldılar.

-Fakir edebiyatına son versinler artık tek dileğim o.

-Olsun canım bizde bunlardan sekiz tane var...

-Rezil olduk, silin şu topici!


2 yorum:

Özgür Şeker dedi ki...

http://cekidaut.com/?p=78

Sözlüklerde kampanya başlamış ''Fenerbarca''

taksimde soyunsun diye :)


http://img195.imageshack.us/img195/3002/elanotaksimde.jpg

alessio cerci dedi ki...

komedi resmen:D