11 Mayıs 2009 Pazartesi

L.U.F.C. !


Uzun zaman sonra bloglar alemine geri dönmekteyim en son posttum aylar önceydi. Kuzenimin finalleri ve benim 2 hafta önce biten vizelerim üstüne gelen proje ödevleri ardından gelen güzel notlarla aldığım güzel gazla Football Manager'a kendimi fena kaptırmam sebebiyle blog biraz boş kaldı. Bu oyunu Arsenal, Roma ve Galatasaray'dan başka takımla açtığım ender görülmüştür araya Porto'yu koyabiliriz, farklı bir takımla ve sevdiğim bir takımla oyuna başlamam beni bir hayli sürükledi, sosyal hayattan koptum diyebilirim. Bu posttu yazmadan önce Tottenham'a deplasmanda 2-1 yenildim fakat bir dahaki maçım kendi evimde Man.Utd. ile ezeli rakibimle maçıma başlamadan bütün takım taraftarlarına Elland Road'ı doldurmalarını diliyorum :)
Leeds United maceramda ilk sezonumda ligi rekor puanla bitirerek bir üst lige çıktım. Bir sonraki sezonda yönetim benden orta sıralarda olmamı bekliyordu ama sezon sonunda ben Play Off noktasındaydım. Watford'la yapılan ilk Play Off karşılaşmasından sonra bir basın mensubu "Alınan bu kötü sonuçtan sonra Premier Lig zoramı girdi" gibilerinden bir soru sordu. Ben gayet olaya kendimi kaptırmış bir şekilde. "Sizin istediğiniz değil, Leeds halkının istediği olacak. Leeds seneye Premier Lig'de olacak ve en kısa sürede bu takımı eski günlerine dönüştüreceğim" gibi iddialı bir söz kullandım. Şimdi ise Premier Lig'de ilk yarı sonlarına yaklaşmışken kimsenin beklemediği bir noktadayım basın benden 19. olmamı beklerken 7. sıradayım. Hadi bakalım Leeds eski günlerine geri dönebilcekmi. Acaba yeni bir Alex Ferguson'mu doğuyor. Bu soruların cevabını 1-2 ay sonra yazıcağım postla dile getirmeyi düşünüyorum. Allah yardımcım olsun :)

Hiç yorum yok: