30 Mayıs 2009 Cumartesi

Biraz Mantıklı Düşünmek Lazım



De Sanctis : Herkez onu çok eleştirdi fakat ben iyi bir defansın arkasında olsa çok daha iyi işler çıkartabiliridi. Örneğin; ,ilk yarıda olduğu gibi.

Sabri : Sağ bek adamı değil. Gerçi bu takımın tesislerine girecek adam değil de neyse.

Mehmet Topal : Sanıyorum hayatın da ilk defa Euro 2008 Almanya maçında stoper oynadı kendisi ve bu son haftalara girilirken çoğaldı.

Hakan Balta : O da hayatında 1-2 kez Manisa'da oynadıysa oynamıştır stoper olarak. Kendisi oranın adamı değil.

Volkan Yaman : Benim için bitmiş okeye dönüyor kendisi.

Nonda : Bülent Hoca, Nonda'dan çok şey bekliyor Lincoln'ün yaptıklarını istiyor. Geçen Beşiktaş maçında neden aralara haraketlenmiyorsun neden ara paslarını görmüyorsun dedi Nonda'da avel avel bakıyordu. Lincoln eğer giderse kendisini çok arıyacağız.

Sene başından beri Ayhan, Arda, Kewell ve Baroş ile ayakta duruyor takım Lincoln'ü yıkmayı başardılar 2. devreden beri başta Hakan Ünsal ve Sergen Yalçın olsun adamı çok güzel sildiler. Herneyse takımın doktorları kötü ise Skibbe ve Bülent Korkmaz ne yapsın sakatlanan bir daha geri dönmüyor geri dönse bile 30. dakika da sakatlanıp çıkıyor. 2. yarının çoğunluğunda bu defans yapısı oynadı hatta en önemli Hamburg maçında Kewell oynadı, ve Galatasaray hala Şampiyonlar Ligi'ni kovalıyorsa bu büyük bir başarıdır.Yönetimden tek bir isteğim var yani yönetim değil Adnan Polat'tan. Adnan Sezgin'den başlayıp Kalli'yi, Sabri ve Ümit Karan gibi oyuncuları temizlemesini takımdan. Linderoth'un kazandığı para Messi'nin kazandığı paradan daha fazlaymış. Yaptıkları işlere bakarsak ben bu işte bir mantık arıyorum ama bulamıyorum. O yüzden bu kadar yanlışın arasında kimsenin Bülent Kormkmaz'ı suçlamaya hakkı yok o bir efsane bizim için hala da öyle, Alan Shearer ve Southgate takımlarının efaneleriydi takımlarını küme düşürdüler. Newcastle, Shearer ile 5 yıllık kontrat yapmayı planlıyormuş. Biz de ise 2 ay süre vermeden Paul Le Guen falan gelsin sesleri, geçin artık bu işleri ya. En az Bülent Korkmaz ile 3 yıl geçirmeliki Galatasaray neyin ne olduğunu görelim...

Hiç yorum yok: