7 Kasım 2008 Cuma

Sergen Yalçın


Beşiktaş'ın 15 yaşaltı takımının başına getirilmiş Sergen Yalçın.Geçtiğimiz günlerde Mustafa Denizli'nin yardımcısı olacak diye bakılıyordu fakat lisansının B sınıfı olması ve B lisansın A takımı düzeyinde antrenörlük yapmasını mümkün olmamasından ötürü bu olay gerçekleşmemişti.Lisans atlaması için Sergen'in 6 ay staj yapması gerekiyor.Bu sayede yeni görevinde bunu gerçekleştirmiş olacak.Sonrada A takım klubesinde görücez kendisini.

Şahsen Ntvspor'da onu artık göremeyeceksek üzülürüm.Kırıp geçiriyordu yorumlarıyla beni.Bi kaç bombasını yazdım bile:
-birincisi; hakan ünsal'ın "yunanistan'ın b planı yok" sözüne "a planı yok ki b planı olsun" demesi
-maldonado bence futbolcu değil, saçını kestirmiş, şanlıurfasporlu oyunculara benzemiş. zaten en fazla orada oynar.
-zeman hoca değildi ki, zeman bir kütüktü. bir kere taktik verdiğini görmedim. idmanlarda durmadan bizi koştururdu. sen beni ne koşturuyorsun kardeşim? ben idmana çıksam da, çıkmasam da beni oynatacaksın. maçı kurtaracak olan adam benim.

Hiç yorum yok: