18 Kasım 2008 Salı

Noldu baba,FM hani oyundu?



Yıllardır diyorum oyun demeyin şuna diye ne derseniz deyin ama oyun demeyin.Ben kendisine yaşam tarzı yada lgs ve öss ye hazırlanırken hiç eksik etmediğim bilgi bankam vs. gibi isimler takmayı tercih ediyorum.Babam başıma dikilip "gene mi bu salak oyun,hangisi sensin,e oynamıyon etmiyon nası futbol oyunu"gibi sorularla dalga geçerken bende karşılık olarak "öle deme baba şu şu futbolcu varya onu ben taa ne zamandır biliyorum,elimde büyüdü kereta"gibi babamın"hee tabi öledir,eşşek kadar oldu hala aynı oyun..." gibi aşağılamalarına mağruz kaldığım cevaplar veriyordum.Sonuçta ben haklı çıktım.Everton FM'nin veri tabanı inceleme hakkını satın almış.Bu veri tabanında tam 370.000 oyuncu kayıtlı.Bir kaç FM transferiyle Everton taraftarı olmam yakındır bu gidişle.Bizim takımlarımız da bir adet FM 2009 + FM Scout programıyla Everton'un yolundan Türk uyanıklığıyla gidebilir aslında=)

Hiç yorum yok: